poniedziałek, 12 października 2015

Czy Pozycjonowanie Poznań / Warszawa itd. ma sens?

Istnieją dwa błędy techniczne, które mogą być powodem, dla którego twoja strona nie zdobyć wysoką pozycję w Google. Jeśli nie jesteś aktywnie monitoruje swoją stronę, to może być to, że nie są świadomi tych błędów na swojej stronie http://1stplace.pl .

Blok google Pozycjonowanie

Poniższe dwa błędy techniczne są typowe błędy, które uniemożliwiają Google indeksowanie stron internetowych prawidłowo:

1. Błędna implementacja atrybutu rel = kanonicznej
Rel = atrybut kanoniczne może pomóc uniknąć duplikatów problemy treści. Niestety, może to również prowadzić do poważnych problemów pozycjonowania.

Na przykład, niektóre strony internetowe dodać atrybut rel = kanoniczny, który wskazuje na stronie indeksu do wszystkich stron internetowych. Inne strony użyć atrybutu rel = kanoniczny, który wskazuje na stronach, które korzystają z atrybutu "noindex".

W obu przypadkach strony internetowe nie będą indeksowane przez Google. Korzystać tylko z rel = Canonical duplikatów stron i nie używać tego znacznika zamiast 301 przekierowań.

Jeśli nie jesteś w 100% pewien, że wiesz, co robisz, nie należy używać rel = kanoniczne w ogóle. Potencjalne korzyści są znacznie mniejsze niż szkód pozycjonowanie poznań, które można zrobić na swojej stronie internetowej, jeśli używasz atrybut rel = kanoniczną nieprawidłowo.

2. Zerwane przekierowania po stronie przeprojektowanie

Większość stron internetowych użyć przekierowań 301 po stronie przebudowy. Jeśli wykonane prawidłowo, te przekierowania może pomóc utrzymać pozycję w Google.

Jeśli błędne przekierowania 301 spowodować wiele problemów rankingu. Nawet jeśli 301 rankingi pracował w przeszłości, mogą nie działać w międzyczasie.

Zmiany kod na swojej stronie www, nowych wtyczek lub połamanych baz danych może być powodem przekierowania 301, które prowadzą do warszawa nieistniejących stron.

Niedziałających linków może zniszczyć lat naturalne link budynku. Należy upewnić się, że wszystkie linki na swojej stronie są nienaruszone.

Aby sprawdzić atrybuty i kanoniczne przekierowań, należy użyć narzędzia audytu strona w internetowej narzędzia strona promocja. Narzędzie Audyt automatycznie sprawdza wszystkie linki i przekierowania na swoich stronach i będzie pozycjonowanie ostrzec jeśli coś nie działa.
Będzie również informować o innych błędach witryn, które mogą mieć negatywny wpływ na rankingu stron internetowych. Jeśli nie zrobiłeś tego jeszcze, utworzyć konto SEOprofiler teraz:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz